poniedziałek, 4 czerwca 2012

Schody

Schody w Sielance widzieliśmy już w wielu miejscach. My konsekwentnie i od początku postanowiliśmy zostawić je w miejscu im przeznaczonym. Fakt w projekcie to raczej drabina, ale wystarczy na tej samej powierzchni zaprojektować zabieg i wychodzą całkiem fajne schody.
Pomysł i co dalej? Ażurowe - odpadły - lęki z dzieciństwa. Poza tym są zbyt nowoczesne, jak na nasze wnętrze. Zatem pełne.. A później pojawił się pomysł dwukolorowych. Pan Stolarz jeszcze takich nie robił, jedne miał zlecone, ale realizacja nie doszła do skutku, poza tym zdziwiony był strasznie, bo jak to, jasny dąb i reszta biała. Efekt końcowy spodobał się. Pod schodami powstała super skryjówka dla małego Ristowskiego.
Konkluzja: schodom betonowym mówimy stanowczo NIE.



15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne schody wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają rewelacyjnie! My również nie zmieniamy miejsca schodów w projekcie i planujemy zrobić podobne :).
    Przy okazji dziękujemy za Waszego bloga, jest bardzo pomocny przy budowie Sielanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że są niezłe, ale one są "sielankowe";) Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Schody bardzo nam się podobają, a jak wyglądają od wejścia? My na razie planujemy drewniane ażurowe. Świetny pomysł z białym kolorem. Pytanie z innej beczki: czy mają Państwo grzejnik w przedsionku czy tylko podlogówke?Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. W wiatrołapie jest tylko podłogówka. Warto zamontować gniazdko elektryczne - zapach się przyda. Mimo, że fajnie wysychają buty, to jednak zapach się roznosi buciany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy do Was ogromną prośbę, prześlijcie nam proszę więcej zdjęć Waszych nowych schodów w całości, widok z salonu. W naszej Sielance też planujemy zrobić podobne, łamane schody i zastanawiamy się czy pod schodami zmieści się na ścianie telewizor.
      Możecie wysyłać od razu na adres e-mail: ligockip@gmail.com
      Z góry bardzo, bardzo dziękujemy.

      Usuń
  6. Dla mnie schody w salonie to rewelacja: ozdoba, elegancja, przepych i dziwę się tym, którzy przenoszą je gdzieś w inne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj do popodziwiania zdjątko schodów z głębi salonu oraz od wejścia (proszę)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że nigdzie nie znalazłem e-mail do Państwa Ristowskich, a bardzo by mi zależało się skontaktować poprzez e-mail. Chodzi mi dokładnie o zdjęcia jak wygląda zaaranżowany salon tzn. widoki na wejście do salonu, wyjście na taras, jadalnia itp. Proszę o informację o Państwa e-mailu lub ja mogę podać swój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta biel sprawia, że schody wyglądają na lżejsze. Bardzo dobry zabieg!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zapytanie, czy państwo zastosowali bejce (kolor) na stopnie, jeśli tak, to jak nazywa się ten kolor? Ja będę mieć schody z buku, i chciałam aby miał kolor podobny do państwa stopni... Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,szkoda że nie napisała Pani na maila, odpowiedź byłaby znacznie szybsza. :) kolor drewna to naturalny dąb, czyli tylko pokryty jest lakierem bezbarwnym, pozdrawiam Ristowska

      Usuń
  11. Witam czy ma jeszcze pani wymiary swoich schodow ogolnie ochodzi mi o zbieg i dlugosc prostych stopni?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam czy ma jeszcze pani wymiary swoich schodow ogolnie ochodzi mi o zbieg i dlugosc prostych stopni?

    OdpowiedzUsuń